Stolt över mig själv!

I all enkelhet kan detta låta löjligt. I min värld. Inte alls löjligt. Själv får jag ofta (läs: alltid) dåligt samvete om jag inte åstadkommer massa saker varje ledig dag. Innan sommarn började lovade jag mig själv att jobba bort det dåliga samvetet. Vet ni vad?! Jag tror jag lyckats med just det. Den här 1,5 veckan av semestern sen vi kom hem från USA har jag INTE haft dåligt samvete alls. Har inte planerat en massa dagarna i ända. Har tagit det lugnt. Gjort roliga saker. Och delvis tråkiga (men som ändå känts bra & okej).

Har badat en hel del. Med Anders. Med Sara. Med Molly. Har styrketränat. Har promenerat. Städat källaren. Har flugit med Anders nya plan ✈️😍😎🐶☀️

Är så stolt över mig själv 💗👍💪🙌

Idag ska jag ta hand om min cykel och tvätta den. Förutom det är det endast matlagning & styrketräning på schemat. Om 9 dagar är det dax för Bjäre Runt igen, 45 km 🚴‍♀️👍Ser fram emot att förbättra min tid från föregående år.

Nä, nu ska vi käka lite brunch!

God fredag ❤️

// C

Leave a comment